پیوند ها
مقاله ی مقايسه اي ميان شيوه آموزشي «حافظه محور» و «خلاقيت محور»
در كودكان پيش دبستاني و دبستاني معدني بي گوهر حفظ كردن و به خاطر سپردن و يادآوري مجدد آموخته ها يكي از مهارت هاي دانش آموزان است تا حدي كه آن را معياري براي سنجش ميزان معلومات و بهره هوشي دانش آموز مي دانند؛ به طوري كه به هر ميزان حجم آموخته ها يا بهتر بگوييم محفوظات بالاتر و سرعت يادآوري آنها كمتر باشد، دانش آموز از معلومات بيشتر و بهره هوشي بالاتري برخوردار است. اما، آيا مي پذيريم كه بسياري از اين معلومات تنها محفوظات طوطي واري است كه پس از مصرف به سرعت از ذهن گريخته و براي يادآوري مجدد آنها نياز به مطالعه مجدد آنها است؛ چرا كه بي ترديد اصول صحيحي براي آموزش آنها و در نتيجه به ذهن سپردن آنها وجود نداشته است. بررسي دو شيوه آموزشي «حافظه محور» و «خلاق» و اثرات آموزش حافظه محور در دانش آموزان پيش دبستاني و دبستاني بحثي است كه به آن مي پردازيم.
مقاله ی که مقدمه ای از آن را در بالا مشاهده فرمودید مقاله ای می باشد که در6صفحه جمع آوری شده و دارای کادر(قاب) و فونت نوشتاری (اندازه فونت14) مناسبی می باشد .
این مقاله دارای دو فرمت ورد و پی دی اف می باشد که آماده پرینت می باشد
وهمه ی اینها امتیازات مثبتی برای صرفه جویی دروقت ارزشمند شماست.
شما می توانید ازطریق فرم پایین این فایل که کاملا سالم می باشد وتوسط فروشگاه Royalfile ارائه شده است را به آسانی وراحتی خریداری ودانلود فرمایید .
این فایل هم همانند دیگر فایل های این فروشگاه شامل گارانتی می باشد که باکلیک برروی آیکن گارانتی زیر توضیحات قابل مشاهده خواهد بود.
مبلغ واقعی 3,333 تومان 40% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان