مرجع فایل های مفیدوارزشمند

نظرسنجی سایت

شما جزو کدام یک ازقشرهای جامعه هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 14510

پیوند ها

مقاله ای تحت عنوان معلم


مقاله ای تحت عنوان معلم

مقاله ای تحت عنوان معلم
معلم

معلّمي هنر است، هنر آموختن هر آن چه سال ها با سعي و تلاش اندوخته است. معلّمي عشقي است الهي و آسماني است که پروردگارِ مهربان به انسان اعطا کرد تا با همّت بلند خويش روشنائي شب هاي تارِ جهالت و ناداني باشد. معلمّي، مهري است که از روز ازل با گل آدمي سرشته شد تا مردم از ظلمات جهل به نور دانايي، رهنمون شوند. براستي که معلّمي شغل نيست، عشق است.

مفهوم علم
ـ امروزه در زبان پارسي و عربي كلمه «علم» به دو معناي متفاوت بكار برده مي شود.
1- معناي اصلي و نخستين علم، دانستن در برابر ندانستن است. قرآن كريم به اين معنا اشاره دارد كه « هل يستوي الذين يعلمون و الذين لا يعلمون» «آيا يكسانند آنان كه مي دانند و آنان كه نمي دانند.» (زمر/9)از اين منظر به همه دانستنيها صرف نظر از نوع آنها علم گفته مي شود مطابق اين معنا، اخلاق، رياضات، فقه، ‌دستور زبان، مذهب، زيست شناسي و نجوم همه علم اند... كلمه Knowledge در انگليسي وConnaissance در فرانسه معادل اين معنا علم اند.
2- كلمه علم در معناي دوم منحصراً به دانستني هايي اطلاق مي شود كه ...

توضیحاتی که دربالا مشاهده فرمودید مقدمه ای بود از مقاله ی 23 صفحه ی ما که بصورت کادربندی شده وبامتن نوشتاری (اندازه فونت16) مناسب که آماده پرینت می باشد جمع آوری شده که دارای دوفرمت ورد (قابل ویرایش ) و پی دی اف می باشد واطلاعاتی مفید وپویا درزمینه با معلم ارائه می دهد.

بادرنظر گرفتن امتیازات مثبت بالا و مفید بودن مقاله وصرفه جویی دروقت باارزشتان برای جمع آوری مقاله شما می توانید فایل مقاله را از فرم زیر خریداری و دانلود واستفاده مفید ببرید وماهم امیدواریم که باتوجه به محتوای مفید آن برایتان مفید واقع شود ،ان شاء الله

دراین پکیج یک مقاله دیگر نیز باهمین موضوع به عنوان هدیه که در4 صفحه جمع آوری شده تقدیم شما می گردد.

اطمینان

فایل کاملا سالم ودارای گارانتی می باشد که برای توضیحات بیشتر روی ارم گارانتی در زیر کلیک فرمایید


مبلغ قابل پرداخت 2,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ فروردین ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 830

Royalfile هدفش ارائه ی فایل های مفیدوارزشمندبرای تمامی قشرجامعه می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما